Dodaj wpisProfilWyloguj

PustaMiska - akcja charytatywna

jesiennie

Środa, 29 października 2014 | dodano: 16.11.2014
Jak się robi takie przerwy we wpisach, to potem nie bardzo pamięta się co to była za wycieczka i po co... ;) Na szczęście pamiętam, że wzięłam wtedy wolne w pracy i razem z przyjacielem wybrałam się na kładkę na Wierzchląd, a przynajmniej taki był plan... Bo o mało co, w wyniku zażartej wymiany zdań olałabym wycieczkę i wróciłabym z Żarowa do domu ;) Ale sytuacja została załagodzona i pojechaliśmy ostatecznie do celu, a z powrotem nową ścieżką przez Giżynek :) Zimno, ale ładnie i jesiennie. To nie była ostatnia wycieczka tego roku!

Rower:Kross Trans Atlantic Dane wycieczki: 31.56 km (0.00 km teren), czas: 02:13 h, avg:14.24 km/h, prędkość maks: 0.00 km/h
Temperatura: HR max: (%) HR avg: (%) Kalorie: (kcal)
Linkuj | Komentuj | Komentarze(2)

praca

Piątek, 26 września 2014 | dodano: 27.09.2014Kategoria po mieście, z M.
Rower:Kross Trans Atlantic Dane wycieczki: 6.04 km (0.00 km teren), czas: 00:27 h, avg:13.42 km/h, prędkość maks: 0.00 km/h

praca

Czwartek, 25 września 2014 | dodano: 27.09.2014Kategoria po mieście, z M.
Rower:Kross Trans Atlantic Dane wycieczki: 6.99 km (0.00 km teren), czas: 00:40 h, avg:10.49 km/h, prędkość maks: 0.00 km/h

praca

Środa, 24 września 2014 | dodano: 27.09.2014Kategoria po mieście, z M.
Rower:Kross Trans Atlantic Dane wycieczki: 6.00 km (0.00 km teren), czas: 00:32 h, avg:11.25 km/h, prędkość maks: 0.00 km/h

wrześniowa Rowerowa Masa Krytyczna

Sobota, 20 września 2014 | dodano: 20.09.2014Kategoria po mieście, z M.
Czekałam na tą imprezę od dawna, bo to zawsze świetna okazja, żeby spotkać się ze znajomymi, zwłaszcza z tymi których się rzadziej widzi. A poza tym postawiłam sobie za cel zdobyć tym razem masową koszulkę ;) No i wszystko się udało!

Impreza fajna, trasa przyjemna - mimo licznych uliczek z jeszcze liczniejszymi dziurami w nawierzchni, pogoda rewelacyjna jak na wrzesień, towarzystwo miłe (prócz jednego pana, który się bardzo nieładnie zachowywał w kolejce po koszulki i mam nadzieję, że teraz mu z tego powodu wstyd, bo wyszedł na buraka...) no i na końcu ognisko z kiełbaskami na Bobrowej Polanie :) A było nas podobno ok. 250 osób...

No to teraz pewnie masowo już dopiero w następnym roku...

Wrześniowa Masa - zbiórka
Wrześniowa Masa - zbiórka © kiwi1000
Wrześniowa Masa - rozdawanie gadżetów
Wrześniowa Masa - rozdawanie gadżetów © kiwi1000
Wrześniowa Masa - start
Wrześniowa Masa - start © kiwi1000
Nowa infrastruktura na Bobrowej Polanie
Nowa infrastruktura na Bobrowej Polanie © kiwi1000

Rower:Kross Trans Atlantic Dane wycieczki: 24.50 km (1.00 km teren), czas: 02:00 h, avg:12.25 km/h, prędkość maks: 0.00 km/h
Temperatura:25.0 HR max: (%) HR avg: (%) Kalorie: (kcal)

obfocić wiatraczki

Poniedziałek, 15 września 2014 | dodano: 15.09.2014Kategoria po okolicy, z M.
Wczoraj wracaliśmy z Barzkowic z przyjacielem, który rzucił hasło, że musi podjechać na krajową dziesiątkę i popstrykać fotki wiatrakom, bo jakoś nie ma nigdy okazji, a to przecież wdzięczne obiekty do sesji zdjęciowej. Strasznie mi się spodobał ten pomysł, bo to w końcu okazja do przejechania się po pracy (a dawno nie jeździłam) i do przetestowania nowych rowerowych ciuszków jesiennych.

Tylko po dojechaniu w te okolicy, które wczoraj mijaliśmy, okazało się, że wdzięczne obiekty ustawiły się akurat bardzo niewdzięcznie i trzeba było troszkę pokombinować z trasą, żeby cokolwiek na zdjęciach wyszło. Ja oczywiście nie brałam aparatu, skoro przyjaciel akurat brał swój i walnęłam kilka fotek telefonem, czego mizerne efekty widać poniżej.

Swoją drogą fajnie, że w okolicy mamy już farmę wiatrakową pokaźnych rozmiarów. Tak proekologicznie się robi... ;)

Wiatraki w okolicy Trzebiatowa (przy S10)
Wiatraki w okolicy Trzebiatowa (przy S10) © kiwi1000

Rower:Kross Trans Atlantic Dane wycieczki: 30.30 km (1.00 km teren), czas: 01:56 h, avg:15.67 km/h, prędkość maks: 0.00 km/h

Zlot - dzień II

Niedziela, 31 sierpnia 2014 | dodano: 04.09.2014Kategoria bojowo, po mieście, po okolicy, z M.
Drugi dzień Zlotu na Kluczewie.

Właściwie to chmurzyło się od rana i było wiadomo, że deszcz to tylko kwestia czasu. Ale uparłam się, żeby jechać, bo według programu Zlotu miało być zwiedzanie terenów lotniska, a bądźmy szczerzy - poza hangarami i głównym pasem startowym to ja tam tak naprawdę nic nie oglądałam. Więc ruszyłam, cieplutko ubrana, a tuż po dojechaniu na miejsce zaczęło padać... Właściwie jakieś dwie godzinki przesiedzieliśmy pod parasolką Tyskiego (wraz z innymi odważnymi, którzy się w taką pogodę na lotnisko wybrali), czekając aż przestanie padać albo chociaż z ulewy zrobi się mżawka, a o jakimś "grupowym" zwiedzaniu tak naprawdę nie słyszałam...

Jak tylko krople się przerzedziły postanowiliśmy nie czekać, tylko wracać, a zwiedzanie odłożyć na inny dzień i zrobić to prywatnie, z mapką. Oczywiście byłoby zbyt pięknie, gdyby można się było prześlizgnąć w stanie suchym do domu... Gdzieś w okolicach spokojnej złapała nas ulewa i wróciłam kompletnie mokra - tak że aż trzeba było majtki wykręcać ;)

________

Z tego co widziałam przez te dwa dni powstał malutki filmik, zapraszam do obejrzenia.

Route 2 784 498 - powered by www.bikemap.net
Rower:Kross Trans Atlantic Dane wycieczki: 23.43 km (0.00 km teren), czas: 01:30 h, avg:15.62 km/h, prędkość maks: 0.00 km/h

I Zlot Historycznych Pojazdów Militarnych - Kluczewo, dzień I

Sobota, 30 sierpnia 2014 | dodano: 04.09.2014Kategoria bojowo, po mieście, po okolicy, z M.
Od momentu w którym usłyszałam, że coś takiego jak Zlot Historycznych Pojazdów Militarnych będzie organizowane w naszym mieście, nastawiłam się, że niech się pali i wali - muszę tam być! Oczywiście najpierw zebrałam szczękę z podłogi - taka inicjatywa, taka impreza i to u nas, nie trzeba jechać do Bornego Sulinowa ani nigdzie indziej!? Toż to szok :)

A poza tym jak tylko się dowiedziałam, że będzie można tym i owym pojeździć, bo odwiedzi nas Militarne Borne z PTS-em, no to oszalałam z zachwytu!

Umówiłam się ze znajomymi, że zaczynamy zabawę od przejazdu pojazdów przez Wyszyńskiego, a potem śmigamy na lotnisko na właściwe obchody. Co widziałam - na filmiku poniżej. Napiszę tylko, że było super, tłum ludzi, pogoda ładna, przejażdżka PTS-em genialna (!!!), w dodatku można się było zaopatrzyć w militarne gadżety (co rzecz jasna zrobiłam), no i w ogóle jest nadzieja, że przyszła edycja Zlotu (a jestem przekonana, że taka nastąpi) będzie jeszcze lepsza. Ale tak czy siak w przyszłym roku zamierzam się wybrać do Bornego Sulinowa, bo jak u nas jest fajnie, to tam dopiero musi się dziać...

Rower:Kross Trans Atlantic Dane wycieczki: 22.61 km (0.00 km teren), czas: 03:20 h, avg:6.78 km/h, prędkość maks: 0.00 km/h
Temperatura: HR max: (%) HR avg: (%) Kalorie: (kcal)
Linkuj | Komentuj | Komentarze(4)

Szczecin

Piątek, 29 sierpnia 2014 | dodano: 29.08.2014Kategoria >50 km, po mieście, po okolicy, wyjazdowo, z M.
Rano jak wstałam to miałam mieszane uczucia co do tej wycieczki, bo już drugi dzień plecy dają mi się we znaki i jak tu jeszcze spokojnie siedzieć na siodełku i podskakiwać na wertepach? No ale umówiłam się już ponad tydzień temu z przyjacielem, że jedziemy dziś z naszym wspólnym kolegą na Szczecin i oczywiście nie chciałam się wycofać jak jakiś mięczak ;)

Wzięliśmy oboje wolne w pracy, pogoda zapowiadała się całkiem znośnie (choć rano było pieruńsko zimno...), więc wyruszyliśmy. A na miejscu spotkania z kumplem, który miał być naszym przewodnikiem - i pokazać nam jak na przyszłość bezpiecznie i przyjemnie jeździć do Szczecina - pojawił się jeszcze jeden kumpel i tak w czwórkę pojechaliśmy sobie do Outlet Parku na kawkę i pogaduchy.

A w drodze powrotnej rzuciłam hasło "lotnisko Kluczewo" i popedałowaliśmy jeszcze na moment popatrzeć jak tam przygotowania do zlotu pojazdów militarnych, który będziemy obserwować z bliska jutro i w niedzielę :)

Rower:Kross Trans Atlantic Dane wycieczki: 77.19 km (12.00 km teren), czas: 04:55 h, avg:15.70 km/h, prędkość maks: 0.00 km/h

wzdłuż torów

Środa, 20 sierpnia 2014 | dodano: 20.08.2014Kategoria po mieście, po okolicy
Mam problem z tytułami... zaczęłam się już jakiś czas temu na tym łapać. Bo raz chodzi o to żeby tytuł był dla mnie sensowny i pozwalający na jednoznaczne określenie (i przypomnienie sobie jak będzie trzeba) danej wycieczki, a dwa - powinien dla czytającego być dość jasny... Ale co tu napisać przy okazji takiego wyjazdu jak dziś?

Ani trasa wzdłuż torów za Grzędzicami nie była głównym celem wyjazdu, ani nawet nie był to najdłuższy odcinek (chociaż chciałam ten odcinek przejechać i poznać od dawna), ani nie napiszę, że głównym celem było siedzenie na ławeczce nad Miedwiem i gadanie (bo to wyszło spontanicznie), ani nie napiszę, że chodziło o spędzenie czasu z przyjacielem i beztroskie paplanie jak to mamy w zwyczaju (bo dzisiejsze gadanie to było akurat rozwiązywanie poważnych problemów), ani... łeee... tak bym mogła wymieniać jeszcze długo... więc zostaną w tytule te tory, jako punkt charakterystyczny. Nowa dróżka zaliczona i zapamiętana na przyszłość!

Rower:Kross Trans Atlantic Dane wycieczki: 24.56 km (3.00 km teren), czas: 02:01 h, avg:12.18 km/h, prędkość maks: 0.00 km/h